czwartek, 3 marca 2011

Cześć.!
Wkradłam się na Pulinki bloga(oczywiście za jej zgodą)...Buziaczki dla niej..jest zrozpaczona i smutna,bo jak można mówić takie rzeczy.....
Ten dzień no był nawet ok...te lizaczki sweetaśne...heh

A jeszcze jedno nasza plastyka w środę była ok..nasze cudne pomysły ojejku..


Dobra nie mam o czym pisać nie mam dzisiaj pomysłów,ale wczoraj to naprawdę miałam dużo aż 3 historyjki byłam sama zaskoczona ze ja mogłam to wymyślić...
 Nie smuć wszystko będzie dobrze...ZOBACZYSZ.!
Kocham cie mała...

1 komentarz:

  1. Zgadzam się. Nie martw się. Skoro ktoś jest nienormalny, to nie musisz przez niego/nią cierpieć. Ten ktoś powinien się leczyć i tyle. Pamiętaj, że nie ważne jak będzie między nami, zawsze możesz na mnie liczyć. Są różni nienormalni ludzie(między innymi ja), ale to już jest ich problem. Wszystkim się nie dogodzi.Przepraszam, jeżeli Cie kiedykolwiek skrzywdziłam. Mam nadzieję, że mi wybaczysz. Zwłaszcza przepraszam za dzisiaj. Przepraszam...Wybacz ... I pamiętaj... Kocham Cię i nie martw się. Wszystko w końcu się ułoży. Jestem z Tobą. Wszyscy są po Twojej stronie. Trzymaj się ...

    OdpowiedzUsuń