poniedziałek, 28 lutego 2011

Ahha dobra .; d 
Mam jakiś taki dziwny dzień niby jest okey ale jednak nie do końca .. ; / Gadałam z kimś dzisiaj ale oczywiście ani słówka o no wiadomo o czym .. niestety nie tylko z nim rozmawiałam .. ; / Wkurzyła mnie pewna osoba no ale cóż takie życie .. 
dzisiaj 7 lekcji .. zaspałam na pierwszą.. mama mnie musiała zawieść .. później jakoś szybko wszystko minęło .. musze wiersza się nauczyć ale w ogóle mi sie nie chce .. a na jutro podobno mam znać słowa .. masakra.. 
Rozmawiałam sobie z Igą .. i tak w sumie to czemu by nie wócić do tańca ? Hip-hop dalej by był ale wróciłabym do towarzyskiego .. no zależy jeszcze od tego kursu angielskiego .. bo hip-hop, angielski, towarzyski i szkoła to jednak trochę za dużo . Jestem pewna tylko hip-hopu reszta może sie zmienić no oprócz szkoły która olewam ostatnio i się opuszczam podobno .. no okey mam te cztery jedynki z polaka ale to nie moja wina ..
Dobra nie chce gadać o sql . Drażliwy temat .. sama nie wiem o czym chce gadać .. dzisiaj ogólnie jakieś takie mega nudy na nk to już kompletnie dawno tak nie było.. a Ci ludzie sami nie wiedzą czego chcą.. zaprasza mnie do znajomych a po 20 minutach usuwa . No ludzie coś z wami nie ten tego . 
na 21 jade do Żaaabki .; d Z Martusią będe .; d 
Dobraaa endeeee . 

Ejj Pamiętaj że ja Cię kocham <3
Endeeee * ;  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz