wtorek, 22 lutego 2011

Ha ha . ; d

Siiiema , jestem Paula .. ale mówcie Olka . ; dd
dobra dobra Stop .; dd Siedze przy komputerze po kilka godzin dziennie a nigdy nie mam czasu żeby założyć bloga . Ale dziś powiedziałam sobie ' KONIEC' ! No i założyłam . Nazwę wymyślił mój mega fajny kolega Bartuś .; dddd Nikt inny jakoś nie mógł na nic wpaść a on dał mi kilka pomysłów . Dla niewyedukowanych osób(takich jak ja ) nazwa oznacza ' niekończąca się wieczność ' . Chyba dobre c' nie ? ; d podpis też wymyślił miało być Femme Fatale ale coś nie wyszło .; dd
No to co na razie musicie o mnie wiedzieć .
po 1 . Jestem silnie związana z komputerem . uzależnienie . <obsesja>
po 2 . Ja też jestem tylko człowiekiem i nie wymagaj czegokolwiek ode mnie .
po 3 . no i tu pomysły mi się zakończyły. ; d
Jestem próżna jak twierdzi wielu moich znajomych. Mam 'śliczne' włosy które podobają się wilu osobą . ; d No ii nie wiem co jeszcze .. nie lubie gadać o sobie .; d Jestem nieśmiała co widać .; D

ps. właśnie kolega powiadomił mnie abym powiedziała kiedy będę dodawała wpisy cytuje " Żeby ktoś jak debil nie czekał "  Ha ha  . ; d 
pozdrowienia . ; ddddddd

2 komentarze:

  1. Ten kolega to ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No no Paulina a ja zaliczam się do tych osób którym podobają się twoje włosy..!

    Kocham cie mała...

    OdpowiedzUsuń