środa, 23 lutego 2011

Oł yeah !

Ou noł .; d Ha ha . Co mam z tym ' oł yeah ! ' ; dd porażka. .; p Dzisiaj dzień koszmarny .. nawet nie wiem co tu pisać bo nie było nic ciekawego . NOTHIG ! Na angielskim było fajsko aczkolwiek nie tak fajsko jak na WDŻ. ; d Oczywiście chłopcy mieli swoje głupie pomysły a ja musiałam być z nimi w grupie . ; / ; dd  Ogólnie to na razie nie zdaje z polaka . ; ) W piątek zwiałam z informatyki ale nic z tego nie mam .. Miałam mieć -100 pkt ale udało się i nie mam .; d jak zawsze szczęśliwa Olka .; d Ołł yeah gadałam z nim dzisiaj .. nawet się pierwszy odezwał .; d Pozdrowienia dla tego brzydkiego przystojniaka który wcale nie wie że nim jest .; d No ale w każdym razie pozdrowienia .  ; * . Właśnie siedze na fikcji i mi się niezmiernie nudzi .. ; / Jeszcze nie tak dawno pisałam sobie z pewnym Głupkiem ale już nie pisze .. Wgl. to siostra każe mi sobie z tąd iść ale nie mam najmniejszego zamiaru jej posłuchać. Ale jestem zmęczona o ch... . ; d Jutro zwei w-fy i później hip-hop co daje efekt że dopiero o 17 jestem w chacie czyli ok 10 godzin w szkole .. ; d Co prawda lubię sql ale nie do przesady, o zrobie sobie grzywkę w drugą stronę... To jest plan .; D  Główka mni boli ...; / Buu . Ale pierdoły już tu pisze .; D Dobra wracam do fikcji .; ) 
 Narqa .; * 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz