czwartek, 24 lutego 2011

buuu .



Nie mam pomysłu na tytuł .; < Mam jakiś tak nie najlepszy dzień .. Siedze znów na fikcji i pisze z jakimiś ludkami .  ; D 
Przez pewnego ktosia już od rana chodze zła . ; / 
i jeszcze hip-hop .. ; / No niby było fajnie ale już tak mało osób ..; ( a ja siedziałam i mówiłam że ja tego nie umiem i koniec .; D 
jej niech wreszcie coś ciekawego się zdarzy ... niech ktoś napisze czy coś .. a jeszcze ten Głupek jakąś konferencje zrobił .; D co prawda jedna osoba nie mogła się wypowiadać ale jakoś nie miał dużo do powiedzenia .; D Ja chyba zaraz zasnę... jakie nudy. Wiem że po raz setny to pisze no ale cóż jest nudno .; D O właśnie się odezwał pewien osobnik który miał brać udział w konferencji .; d robi mi wykład jaki błąd ma trzeci osobnik wymieniony już raz powyżej . ha ha . 'mężczyzna fatalna ' ; D Notka po pierwsze niegramatyczna, po drugie z błędami ortograficznymi, po trzecie nie spójna a po czwarte to wgl szkoda gadać . ; D


No i jest jeszcze ten brzydki przystojniak .. ; ( <3 *; Kocham . 

Dobra już jakieś głupoty pisze ...

narQa . * ;




Temptation is fragrance, which you inhale until you wish to have a case-bottle. 



Dobra jeszcze jedna poprawka . ; D Właśnie się dowiedziałam że mój wspaniałomyślny kolega już zmienił swą nazwę i teraz w pełni jest mężczyzną .; DDDDDD 
to tyle dziękuje za uwage .; p  

3 komentarze:

  1. Tak, jestem taki wspaniałomyślny, że zmieniłem nazwę ;D
    Ty za to jesteś taka wspaniałomyślna, że ktoś Ci znalazł nazwę i to zgapioną !! ;p Ohh... ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. oł noł kolego .; D Ja jestem wspaniałomyślna i poprosiłam o pomoc niewiedząc iż Ty jesteś ' mężczyna fatalna 'ustawiłam nazwę jaką wymyślił mi kumpel .; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mój blog jutro (25luty) zaczynam regularne wpisy ;D
    http://someone-unlucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń